SINTRIC
Domeny dostępne z nazwą
Nazwa która buduje i zamienia proste elementy w złożoną całość. Naturalnie nasuwa skojarzenia związane z syntezą, tworzeniem i kompleksowością. Szczególnie polecamy ją dla męskich branż. Dobrze poradzi sobie jako nazwa dla produktów chemicznych, części samochodowych, maszyn oraz wspólnie prowadzonych biznesów.
Możliwe zastosowania
Słowa kluczowe
Co otrzymasz od nas
Unikalna domena
Każda nazwa posiada zarejestrowaną krajową domeną internetową (.pl). Niektóre nazwy mają w ofercie więcej domen (.com, .eu).
Bezpieczna nazwa
Każda nazwa została opracowana w autorski sposób. Prawa przekazujemy formie pisemnej, a domenę internetową w formie cesji.
Szybka obsługa
Formalności wraz z cesją domeny zajmują od 2 do 4 dni roboczych. To krótko, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo Twojego biznesu.
Bezpłatnie wykonujemy audyt prawny czy w Twojej branży
ta nazwa może uzyskać ochronę.
Pomagamy uzyskać 700 EUR dotacji
na rejestrację znaków towarowych.
Masz pytania? Przeczytaj poradnik kupującego.
Zapytaj o nazwę SINTRIC
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy Twoje dane. Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w al.
Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest
kontakt pod tym adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane
za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie
uzasadnionego interesu administratora danych.
Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na
zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia
odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania
albo
żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie
przewidzianym
w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia
ewentualnych
roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany
przepisami
prawa.
Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do
danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich
usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu
nadzorczego
monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane
odbiorcom
zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o
Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania
decyzji
w sposób zautomatyzowany.
Często zadawane pytania
Poznaj odpowiedzi na popularne pytania
Zakup domeny w Rmarket jest w pełni bezpieczny. Każda nazwa dostępna w ofercie Rmarket jest dokładnie sprawdzana pod kątem prawnym. Jeśli wybrana przez ciebie nazwa jest ryzykowna, odradzamy Ci zakup. Dodatkowo wszystkie oferowane domeny są unikalne, posiadają wolne rozszerzenia w różnych odsłonach.
Posiadanie różnych wersji logo może być strategicznym rozwiązaniem, które pomaga w elastycznym dopasowaniu do różnych kanałów komunikacji i materiałów marketingowych. Możesz stworzyć wersję podstawową, uzupełnioną o bardziej minimalistyczne warianty. Dobrze zaprojektowane alternatywne wersje logo pozwalają zachować spójność wizualną marki, jednocześnie dostosowując się do technicznych wymagań. Dzięki temu Twoja identyfikacja wizualna pozostaje jednolita i profesjonalna, niezależnie od formy jej wykorzystania. Wariantowość logo to inwestycja w jego funkcjonalność oraz wizerunkową wszechstronność marki.
To, co sprawia, że nazwa firmy się wyróżnia, to jej zdolność do przyciągania uwagi i budzenia pozytywnych skojarzeń. Powinna być chwytliwa i atrakcyjna, tak aby od razu zapadała w pamięć potencjalnym klientom. Kluczowym elementem jest unikalność – nazwa powinna odróżniać się od konkurencji i podkreślać charakter Twojej marki. Zainspirowana kreatywnością i oryginalnością, dobrze dobrana nazwa może stać się fundamentem sukcesu Twojej firmy.
Urząd Patentowy może odrzucić rejestrację oznaczenie, jeśli nie posiada zdolności rejestrowej i odróżniającej. Kluczowe jest, aby znak wyróżniał się na tle już istniejących i zarejestrowanych oznaczeń. Wątpliwości mogą również wzbudzać oznaczenia zawierające elementy o znaczeniu symbolicznym, które są powszechnie stosowane. Zgłoszone oznaczenie nie może być uznane za zbyt opisowe lub rodzajowe, co więcej nie może być sprzeczne z dobrymi obyczajami. Zgłaszany znak nie może wprowadzać w błąd odbiorcę co do swojego pochodzenia lub przeznaczenia. Wystąpienie poniższych przesłanek spowoduje odmowę rejestracji znaku towarowego przez Urząd Patentowy.