PRAGMATICO
Domeny dostępne z nazwą
Ta nazwa już w swoim przekazie sugeruje konstruktuwność, błyskotliwość, przedsiębiorczość, zaradność, wiedzę. Wszyskie te słowa to synonimy dla słowa PRAGMATYZM. Bardzo łatwo zapamiętać tę nazwę. Podobnie jak zapisać i stosować. Dobra nazwa dla firmy, gdzie oferowanynm produktem jest wiedza.
Możliwe zastosowania
Słowa kluczowe
Co otrzymasz od nas
Unikalna domena
Każda nazwa posiada zarejestrowaną krajową domeną internetową (.pl). Niektóre nazwy mają w ofercie więcej domen (.com, .eu).
Bezpieczna nazwa
Każda nazwa została opracowana w autorski sposób. Prawa przekazujemy formie pisemnej, a domenę internetową w formie cesji.
Szybka obsługa
Formalności wraz z cesją domeny zajmują od 2 do 4 dni roboczych. To krótko, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo Twojego biznesu.
Bezpłatnie wykonujemy audyt prawny czy w Twojej branży
ta nazwa może uzyskać ochronę.
Pomagamy uzyskać 700 EUR dotacji
na rejestrację znaków towarowych.
Masz pytania? Przeczytaj poradnik kupującego.
Zapytaj o nazwę PRAGMATICO
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy Twoje dane. Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w al.
Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest
kontakt pod tym adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane
za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie
uzasadnionego interesu administratora danych.
Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na
zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia
odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania
albo
żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie
przewidzianym
w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia
ewentualnych
roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany
przepisami
prawa.
Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do
danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich
usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu
nadzorczego
monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane
odbiorcom
zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o
Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania
decyzji
w sposób zautomatyzowany.
Często zadawane pytania
Poznaj odpowiedzi na popularne pytania
Zakup domeny w Rmarket jest w pełni bezpieczny. Każda nazwa dostępna w ofercie Rmarket jest dokładnie sprawdzana pod kątem prawnym. Jeśli wybrana przez ciebie nazwa jest ryzykowna, odradzamy Ci zakup. Dodatkowo wszystkie oferowane domeny są unikalne, posiadają wolne rozszerzenia w różnych odsłonach.
Podczas projektowania logo warto zwrócić uwagę na jego zdolność do przyciągania uwagi już przy pierwszym kontakcie z klientem. Znak graficzny powinien być estetyczny, łatwo zapadać w pamięć i skutecznie komunikować wartości Twojej marki. Istotnym elementem jest wybór kolorów, które nie tylko reprezentują branżę, ale także wywołują pożądane skojarzenia u odbiorców. Pamiętaj, aby projekt był prosty i przejrzysty, co ułatwi jego rozpoznawalność i uniwersalne zastosowanie. Dobrze przemyślane logo buduje pozytywne wrażenie i trwały wizerunek firmy na rynku.
Decyzja, czy nazwa firmy powinna być międzynarodowa, zależy przede wszystkim od jej planów ekspansji i grupy docelowej. Jeśli Twoja firma ma zamiar działać na rynkach zagranicznych, warto wybrać nazwę uniwersalną, która będzie zrozumiała i łatwa do wymówienia w różnych językach. Międzynarodowa nazwa pomaga uniknąć potencjalnych nieporozumień kulturowych i zapewnia spójny wizerunek na globalnym rynku. Ważne jest także, aby nazwa była zgodna z wartościami firmy i budziła pozytywne skojarzenia, niezależnie od lokalizacji. Wybór takiej nazwy to inwestycja w rozpoznawalność i sukces firmy w różnych częściach świata.
Znak towarowy to oznaczenie, które może przyjmować różne formy, takie jak słowo, element graficzny czy nawet zapach. Jego głównym celem jest umożliwienie łatwego rozróżnienia jednego produktu od innego w oczach klientów. Z kolei wzór przemysłowy dotyczy wyglądu przedmiotów lub ich części. Może obejmować takie cechy jak kształt czy teksturę, a jego kluczową cechą jest nowość i indywidualny charakter, które nadają produktom wyjątkowy wygląd. Oba elementy są istotne w budowaniu rozpoznawalności i wartości marki na rynku.