ZEVIO
Domeny dostępne z nazwą
Nazwa nie posiada znaczenia w języku polskim, dzięki czemu może być odpowiednia dla wielu branż. Krótka, zwięzła, dźwięczna. Odpowiednia dla agencji reklamowej, firmy marketingowej jak również dla produktu.
Możliwe zastosowania
Co otrzymasz od nas
Unikalna domena
Każda nazwa posiada zarejestrowaną krajową domeną internetową (.pl). Niektóre nazwy mają w ofercie więcej domen (.com, .eu).
Bezpieczna nazwa
Każda nazwa została opracowana w autorski sposób. Prawa przekazujemy formie pisemnej, a domenę internetową w formie cesji.
Szybka obsługa
Formalności wraz z cesją domeny zajmują od 2 do 4 dni roboczych. To krótko, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo Twojego biznesu.
Bezpłatnie wykonujemy audyt prawny czy w Twojej branży
ta nazwa może uzyskać ochronę.
Pomagamy uzyskać 700 EUR dotacji
na rejestrację znaków towarowych.
Masz pytania? Przeczytaj poradnik kupującego.
Zapytaj o nazwę ZEVIO
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w al.
Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest
kontakt pod tym adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane
za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie
uzasadnionego interesu administratora danych.
Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na
zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia
odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania albo
żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie przewidzianym
w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia ewentualnych
roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany przepisami
prawa.
Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do
danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich
usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego
monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane odbiorcom
zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o
Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji
w sposób zautomatyzowany.
Często zadawane pytania
Poznaj odpowiedzi na popularne pytania
Zakup domeny w Rmarket jest w pełni bezpieczny. Każda nazwa dostępna w ofercie Rmarket jest dokładnie sprawdzana pod kątem prawnym. Jeśli wybrana przez ciebie nazwa jest ryzykowna, odradzamy Ci zakup. Dodatkowo wszystkie oferowane domeny są unikalne, posiadają wolne rozszerzenia w różnych odsłonach.
Firmy decydują się na zmianę nazwy, aby lepiej dopasować się do zmieniających się oczekiwań rynku lub klientów. Często renaming jest wynikiem fuzji lub przejęcia, gdzie nowa nazwa odzwierciedla połączenie dwóch marek. Zmiana może również służyć odświeżeniu wizerunku firmy i wzmocnieniu jej pozycji na rynku. Wybór nowej nazwy bywa strategicznym narzędziem do budowania bardziej spójnej i rozpoznawalnej marki. Przemyślana zmiana nazwy może być istotnym krokiem w dalszym rozwoju przedsiębiorstwa.
Najczęstsze błędy w projektowaniu logo wynikają z braku spójności, przemyślenia i prostoty. Jednym z nich jest przesadne skomplikowanie projektu – zbyt wiele detali utrudnia czytelność i zapamiętywanie logo. Kolejnym błędem jest ślepe podążanie za chwilowymi trendami, co sprawia, że logo szybko traci na aktualności i przestaje być ponadczasowe. Niedopasowanie kolorystyki oraz stylu do charakteru marki i grupy docelowej może prowadzić do mylnych skojarzeń i osłabienia wizerunku firmy. Brak wersji alternatywnych, które sprawdzą się w różnych formatach czy mediach, również stanowi problem, ograniczając funkcjonalność logo. Profesjonalne logo powinno być proste, spójne i dopasowane do strategii marki, aby skutecznie wspierać jej tożsamość i rozpoznawalność.
Ochrona opisowej nazwy firmy jest możliwa, choć ograniczona. Najskuteczniejszym rozwiązaniem jest rejestracja znaku towarowego w formie słowno-graficznej, czyli logo. Dzięki temu zabezpieczasz konkretny wizualny wariant nazwy, co pozwala na utrzymanie jej ochrony w wybranej formie graficznej. Warto pamiętać, że taka ochrona nie obejmuje samego słowa w jego fonetycznym brzmieniu, ale skutecznie chroni unikatowy styl i wizerunek marki. Taki krok może stanowić kluczowy element w budowaniu rozpoznawalności Twojej firmy.