NETTISE
Domeny dostępne z nazwą
Szukasz nazwy która droczy się z klientem i od razu zwraca jego uwagę? Zbudowaliśmy ją z morfemu NET oraz wyrazu podobnego w wymowie do angielskiego słowa TEASE- przekomarzać się. Prowadzisz firmę usługowa? Szukasz nazwy dla produktu lub sklepu internetowego? Wybierz NETTISE.
Kategorie
Możliwe zastosowania
Słowa kluczowe
Co otrzymasz od nas
Unikalna domena
Każda nazwa posiada zarejestrowaną krajową domeną internetową (.pl). Niektóre nazwy mają w ofercie więcej domen (.com, .eu).
Bezpieczna nazwa
Każda nazwa została opracowana w autorski sposób. Prawa przekazujemy formie pisemnej, a domenę internetową w formie cesji.
Szybka obsługa
Formalności wraz z cesją domeny zajmują od 2 do 4 dni roboczych. To krótko, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo Twojego biznesu.
Bezpłatnie wykonujemy audyt prawny czy w Twojej branży
ta nazwa może uzyskać ochronę.
Pomagamy uzyskać 700 EUR dotacji
na rejestrację znaków towarowych.
Masz pytania? Przeczytaj poradnik kupującego.
Zapytaj o nazwę NETTISE
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy Twoje dane. Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w al.
Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest
kontakt pod tym adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane
za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie
uzasadnionego interesu administratora danych.
Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na
zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia
odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania
albo
żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie
przewidzianym
w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia
ewentualnych
roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany
przepisami
prawa.
Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do
danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich
usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu
nadzorczego
monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane
odbiorcom
zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o
Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania
decyzji
w sposób zautomatyzowany.
Często zadawane pytania
Poznaj odpowiedzi na popularne pytania
Zakup domeny w Rmarket jest w pełni bezpieczny. Każda nazwa dostępna w ofercie Rmarket jest dokładnie sprawdzana pod kątem prawnym. Jeśli wybrana przez ciebie nazwa jest ryzykowna, odradzamy Ci zakup. Dodatkowo wszystkie oferowane domeny są unikalne, posiadają wolne rozszerzenia w różnych odsłonach.
Firmy decydują się na zmianę nazwy, aby lepiej dopasować się do zmieniających się oczekiwań rynku lub klientów. Często renaming jest wynikiem fuzji lub przejęcia, gdzie nowa nazwa odzwierciedla połączenie dwóch marek. Zmiana może również służyć odświeżeniu wizerunku firmy i wzmocnieniu jej pozycji na rynku. Wybór nowej nazwy bywa strategicznym narzędziem do budowania bardziej spójnej i rozpoznawalnej marki. Przemyślana zmiana nazwy może być istotnym krokiem w dalszym rozwoju przedsiębiorstwa.
Podczas projektowania logo warto zwrócić uwagę na jego zdolność do przyciągania uwagi już przy pierwszym kontakcie z klientem. Znak graficzny powinien być estetyczny, łatwo zapadać w pamięć i skutecznie komunikować wartości Twojej marki. Istotnym elementem jest wybór kolorów, które nie tylko reprezentują branżę, ale także wywołują pożądane skojarzenia u odbiorców. Pamiętaj, aby projekt był prosty i przejrzysty, co ułatwi jego rozpoznawalność i uniwersalne zastosowanie. Dobrze przemyślane logo buduje pozytywne wrażenie i trwały wizerunek firmy na rynku.
Symbol TM, czyli skrót od "trademark", informuje, że dana marka lub logo są używane przez firmę jako jej własność, choć nie przeszły jeszcze formalnej rejestracji w Urzędzie Patentowym. Oznacza to, że przedsiębiorstwo deklaruje swoje prawa do tego znaku, budując tym samym jego rozpoznawalność. Innymi słowy, TM to rodzaj wstępnego zabezpieczenia, które sygnalizuje – "ten znak należy do nas".