Jak nazwać gabinet lekarski


Rosnące wydatki na opiekę medyczną
Polacy coraz częściej wybierają prywatne gabinety lekarskie

Jak być krok przed konkurencją?
Naming - bardzo istotne narzędzie budowania marki

Trendy w nazewnictwie gabinetów lekarskich
Unikalność Twojej nazwy
Często zadawane pytania
Poznaj odpowiedzi na popularne pytania
Tworząc nazwę dla gabinetu lekarskiego należy kreatywnie podejść do sprawy. Zbadaj branżę, w której chcemy działać. Badając swoją nazwę należy sprawdzić jak fukcjinuje konkurencja, jakich nazw używają. Stwórz nazwę, która będzie chwytliwa, nowoczesna i ciekawa. Możesz skorzystać z naszych propozycji, które udostępniliśmytutaj.
Podczas tworzenia nazwy dla gabinetu lekarskiego unikaj zbyt długich i skomplikowanych nazw, które mogą utrudnić ich wymowę i odbiór przez Twojego potencjalnego klienta. Stwórz nazwę spójną z Twoją działalnością, zwróć uwagę na charakterystyczne słowa występujące w branży, niech będą Twoją inspiracją w procesie tworzenia nazwy firmy. Zbadaj znak pod kątem występowania bezwzględnych i względnych przesłanek odmowy rejestracji znaku, których wystąpienie uniemożliwia jego zastrzeżenie w odpowiednim urzędzie. Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na temat przeszkód rejestracji znaku kliknijtutaj.
Już podczas tworzenia nazwy firmy w tym nazwy gabinetu lekarskiego musisz wybrać taką, która spełnia wymogi rejestracyjne. Przed zgłoszeniem znaku do Urzędu Patentowego należy każdą nazwę zbadać, przeanalizować i sprawdzić pod kątem występowania tej marki już na rynku. Jeżeli podczas tej analizy napotkasz na znak, który już istnieje w bazie nazw zastrzeżonych, szukaj dalej. Rejestracja znaku identycznego lub podobnego do tego już funkcjonującego na rynku może przysporzyć Ci wielu kłopotów prawnych jak i finansowych.

Marcin Setlak
Prawnik, CEO w kancelarii Brandelaw. Specjalizuje się kreacji marek oraz własności intelektualnej. Stworzył ponad 300 marek firm i produktów. Wykładowca w Centrum Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza oraz Akademii Leona Koźmińskiego.