Chciałbyś założyć własną działalność? W takim razie na pewno nie raz zastanawiałeś się, jak nazwać firmę. W tym artykule znajdziesz wiele wskazówek nazewniczych oraz analizę nazw firm z branży finansów i nieruchomości.
Rynek finansowy oraz rynek nieruchomości są bardzo istotnymi segmentami każdej gospodarki. Na rynku finansowym znajdziesz dwie grupy. Uczestniczą w nim ci, którzy potrzebują kapitału. To oni odpowiedzialni są za popyt. Odpowiedzią na ich potrzeby jest drugą grupa uczestników, która posiada nadwyżki kapitałowe.
Dzięki takiej współpracy kapitał jest efektywnie wykorzystywany, co optymalizuje działanie gospodarki. Pożyczający kapitał zyskują określoną stopę zwrotu ze swojej inwestycji, a otrzymujący kapitał dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji zamierzonych przedsięwzięć.
Rynek nieruchomości to istotna kwestia gospodarcza jak i polityczna. To tutaj ludzie zgłaszają zapotrzebowanie na nieruchomości. Deweloperzy oraz zbywcy nieruchomości odpowiadają na ten popyt.
Również debata polityczna często tyczy się rynku nieruchomości. W świadomości sporej części społeczeństwa oraz elity politycznej, państwo w istotnym stopniu odpowiedzialne jest za zapewnienie mieszkań swoim obywatelom. Ten model polityczny ma swoje odzwierciedlenie w rozwiązaniach takich jak kasa mieszkaniowa.
Zarówno na rynku finansowym jak i nieruchomości funkcjonują firmy świadczące szeroki wachlarz usług. Rynek finansowy to duży wybór chociażby instrumentów finansowych, podmiotów oferujących pożyczki i kredyty czy też usług księgowania. Rynek nieruchomości to deweloperzy i pośrednicy nieruchomości.
Rynki te są istotne dla świata gospodarki. Przyciągają wielu przedsiębiorców. Wiele firm walczy o klienta. Jak wygrać wyścig z konkurencja? Elementów, o które trzeba zadbać jest wiele. Niezaprzeczalnie musisz oferować usługi na wysokim poziomie i trafiać w potrzeby w klientów. Jednak coraz ważniejszym elementem staje się wizerunek Twojej firmy.
Na wizerunek Twojej firmy składa się wiele rzeczy. Jednak to, z czym na początku spotyka się Twój klient jest nazwa. To za pośrednictwem nazwy Twojej działalności odwoła się on do wysokiej jakości Twoich usług. Nazwa łącznie z innymi elementami tworzącymi obraz Twojej firmy wpłynie na pozyskiwanie oraz utrzymywanie klientów.
Unikalna nazwa wyróżni Cię spośród konkurencji. Stawiając na oryginalność w ramach strategii namingowej sprawisz, że nazwa zagości w świadomości Twoich przyszłych, jak i stałych klientów. Warto poświęcić zasoby i czas na odpowiednią nazwę dla Twojej firmy. Na co zwrócić uwagę przy wyborze nazwy?
Ciężko podać jeden konkretny przepis na dobrą nazwę dla firmy, ale postępując zgodnie z podstawowymi wskazówkami, można stworzyć ciekawą i chwytliwą nazwę. A oto kilka z nich:
Dobra nazwa ma za zadanie kreować pierwsze wrażenie konsumentów na temat danej firmy. W tym celu dla swojej firmy wybieraj nazwy, które są krótkie, posiadają wolną domenę internetową, są uniwersalne językowo oraz dopasowane do grupy docelowych klientów.
Chwytliwa nazwa niewątpliwie może pomóc w sukcesie firmy, dlatego warto w nią dobrze zainwestować. Jej zadaniem bowiem jest wyróżnianie przedsiębiorstwa spośród konkurencji. Aby ułatwić Ci wybór jak najlepszej nazwy dla Twojej firmy, przeanalizowaliśmy setki nazw z branży finansów i nieruchomości. W tym celu wzięliśmy pod uwagę głównie biura księgowe, instytucje oferujące kredyty i pożyczki, pośredników nieruchomości, a także agencje ubezpieczeniowe i inwestycyjne.
Drugą tendencją są nazwy podkreślające jakość oferowanych usług, do tej grupy należą między innymi: Perfekta, Alfa i Omega i Golden Leader. Trzecim, a zarazem najciekawszym nurtem są nazwy związane z pojęciami pochodzącymi z rachunkowości, np. CashFlow lub Saldo.
Do dobrych nazw, które są jednocześnie bardziej oryginalne, zaliczyć można: Monetic, Kasomat oraz Weksel Bank.
W ten sposób powstało wiele nazw taki jak np. Idea Home, HomeData oraz Inny Dom. Wśród nazw nietypowych wyróżnić można: Belweder Nieruchomości oraz 4te piętro.
Zbierzmy najważniejsze trendy w jednym miejscu. Biura księgowe zazwyczaj używają anglojęzycznego słowa "tax". Inne podkreślają nazwą wysoką jakość swoich usług. Najciekawiej wypadają nazwy związane z terminami pochodzącymi z rachunkowości.
Instytucje świadczące kredyty i pożyczki, bardzo często wykorzystują w różnych kombinacjach słowo "kredyt". Niektóre z tych instytucji podkreślają szybkość swoich usług. Inne wybierają inne, oryginalne nazwy.
Pośrednicy nieruchomości najchętniej wybierają nazwy kojarzące sie z ich branżą. Jedne są bardziej oczywiste, inne całkowicie oryginalne, jednak ciągle oscylują wokół branży nieruchomości.
Agencje ubezpieczeniowe bezpośrednio pokazują, że oferują ubezpieczenia na życie i takie są ich nazwy.
Biura inwestycyjne nierzadko wykorzystują słowo "consulting", a inne biura wskazują na działalność międzynarodową.Jak widzisz, możesz kierować się wyżej wymienionymi trendami, ale pamiętaj, że możesz wybrać całkowicie oryginalną nazwę firmy.
Teraz kiedy już wiesz, na co zwrócić uwagę przy wyborze dobrej nazwy dla swojej firmy z branży finansów i nieruchomości, zapraszamy do zapoznania się z bazą nazw dostępną w serwisie rmarket.pl. Warto zaznaczyć, że wszystkie nazwy zamieszczone w bazie spełniają omawiane powyżej kryteria, więc kupując u nas nazwę, nie będziesz już musiał martwić się o nic więcej.
Kiedy dokonasz już wyboru odpowiedniej nazwy, pamiętaj, że warto również zadbać o jej ochronę i dokonać rejestracji znaku towarowego.
Już na początku zakładania działalności, przedsiębiorca stawia sobie pytanie - jaką wybrać nazwę dla swojej firmy? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jednak aby znak był chwytliwy i rozpoznawalny należ zastosować kilka ważnych zasad tworzenia marki. Wybierając oznaczenie sprawdź czy posiada wolną domenę. Ważne jest aby znak towarowy był tożsamy z nazwą domeny. W trakcie tworzenia nazwy firmy stwórz obraz Twojego potencjalnego klienta, zbadaj jego zainteresowania, potrzeby, preferencje. To wszystko ułatwi Ci stworzyć skuteczną nazwę oraz dobrze ukierunkować swoją ofertę.
Branża finansów i nieruchomości jest dość rozległą gałęzią gospodarki. Na nią składają się min. agencje ubezpieczeniowe, biura inwestycyjne, biura księgowe, firmy kredytowe, kancelarie nieruchomości itd. To od Ciebie zależy jaką wybierzesz nazwę firmy. Jednak unikaj wyrazów skomplikowanych, trudnych w wymowie, posiadających polskie znaki. To wszystko utrudnia klientowi odbiór Twojej marki. Jeżeli chcesz aby Twoja nazwa była pozbawiona wad skontaktuj się z nami klikając tutaj.
Podstawą do ochrony nazwy firmy jest jej zastrzeżenie w urzędzie patentowym. Jednak nie każda nazwa firmy spełnia warunki rejestracyjne. Aby mogła zostać zastrzeżonym znakiem towarowym musi spełnić szereg wymogów formalno-prawnych. Wymyślając nazwę firmy zbadaj ją pod kątem bezwzględnych przesłanek odmowy rejestracji znaku. Jeżeli uważasz, że to zadanie jest dla Ciebie zbyt trudne albo po prostu nie masz czasu zapytaj nas o pomoc klikając tutaj. Jeżeli natomiast podejmiesz rękawicę i chcesz stworzyć ciekawą i unikatową nazwę, unikając bezwzględnych i względnych przesłanek rejestracji znaku, kliknij tutaj aby dowiedzieć się czym są i dlaczego należy je omijać .
Poniższa lista zawiera nazwy, które mogłyby być dla Ciebie odpowiednie.
Proponowane nazwy mają co najmniej jedną wolną domenę internetową. Domeny są zarejestrowane i znajdują się w naszych zasobach.
Dodaj swoje typy nazw do schowka a następnie porównaj.Poproś też znajomych aby pomogli Ci w wyborze.
Sprawdź czy wśród konkurencyjnych marek nie ma nazwy podobnej.My zbadamy czy w Twojej branży nazwa może być prawnie chroniona.
Nabywając nazwę stajesz się właścicielem zgodnie z prawem autorskim.Wyłączność na jej stosowanie daje Ci rejestracja znaku towarowego.
Zastrzeżenie znaku towarowego daje Ci prawną wyłączność na jego używanie. Wyłączność obejmuje określone branże tzw. klasy oraz terytorium np. Polska, UE.
Chroń swoją markę tam, gdzie prowadzisz główne interesy.Opłaty urzędowe w UE są wyższe, ale w zamian otrzymujesz ochronę w 28 krajach na 10 lat.
poznaj naszą realizację >