CAFETTA
Domeny dostępne z nazwą
Przyjemna i kojąca niczym dobre espresso nazwa. Powstała w wyniku połączenia angielskiego słowa CAFE - kawa i włoskiego słowa FETTA - plaster. Jej delikatny charakter dobrze sprawdzi się w gastronomii jako nazwa kawiarni, restauracji czy pensjonatu. Będzie dobrym wyborem również jako nazwa dla nowego produktu.
Możliwe zastosowania
Słowa kluczowe
Co otrzymasz od nas
Unikalna domena
Każda nazwa posiada zarejestrowaną krajową domeną internetową (.pl). Niektóre nazwy mają w ofercie więcej domen (.com, .eu).
Bezpieczna nazwa
Każda nazwa została opracowana w autorski sposób. Prawa przekazujemy formie pisemnej, a domenę internetową w formie cesji.
Szybka obsługa
Formalności wraz z cesją domeny zajmują od 2 do 4 dni roboczych. To krótko, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo Twojego biznesu.
Bezpłatnie wykonujemy audyt prawny czy w Twojej branży
ta nazwa może uzyskać ochronę.
Pomagamy uzyskać 700 EUR dotacji
na rejestrację znaków towarowych.
Masz pytania? Przeczytaj poradnik kupującego.
Zapytaj o nazwę CAFETTA
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy Twoje dane. Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą w al.
Warszawska 102, 20-824 Lublin, NIP: 7381890884, REGON: 362446190, z którym możliwy jest
kontakt pod tym adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane
za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie
uzasadnionego interesu administratora danych.
Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na
zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak do czasu udzielenia
odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania
albo
żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie
przewidzianym
w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia
ewentualnych
roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany
przepisami
prawa.
Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do
danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich
usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu
nadzorczego
monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane
odbiorcom
zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o
Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania
decyzji
w sposób zautomatyzowany.
Często zadawane pytania
Poznaj odpowiedzi na popularne pytania
Posiadanie nazwy z dodatkowymi rozszerzeniami .eu lub .com otwiera drzwi do szerszego rynku i zwiększa zasięg działalności firmy. Rozszerzenie .eu podkreśla międzynarodowy charakter przedsiębiorstwa, szczególnie w krajach europejskich, gdzie zyskuje wiarygodność i rozpoznawalność. Z kolei domena .com, jako globalny standard, ułatwia dostęp do klientów na całym świecie, budując prestiż oraz profesjonalny wizerunek firmy na arenie międzynarodowej. Tego typu nazwy są niezwykle pomocne w strategiach marketingowych, podkreślając dostępność usług czy produktów na większym obszarze. Dzięki dodatkowym rozszerzeniom firma może skutecznie wzmacniać swoją obecność zarówno lokalnie, jak i globalnie, budując trwałą więź z odbiorcami na różnych rynkach. Warto dodać, że nazwy eu i com są bardziej wartościowe.
Używanie darmowych generatorów logo może być pomocne, ale często ogranicza unikalność i personalizację projektu, co może wpływać na jego rozpoznawalność. Takie logo może nie spełniać wymogów rejestracyjnych znaku towarowego, a brak możliwości przeniesienia majątkowych praw autorskich może spowodować powstanie problemów prawnych w przyszłości. Jeśli zależy Ci na profesjonalnym efekcie, lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług specjalisty, który stworzy logo dostosowane do Twoich potrzeb. Dzięki temu uzyskasz oryginalny i bezpieczny prawnie projekt.
Sprawdzanie, czy nazwa firmy jest wolna, to kluczowy etap w procesie jej tworzenia. Warto rozpocząć od analizy internetowych baz danych i oficjalnych rejestrów znaków towarowych, które dostarczają niezbędnych informacji. Ważnym krokiem jest także upewnienie się, że nazwa spełnia wymogi prawne oraz jest zgodna z charakterem branży, w której firma działa. W razie wątpliwości pomocne może być skorzystanie z wiedzy ekspertów specjalizujących się w ochronie własności intelektualnej. Taki proces pozwala na uniknięcie konfliktów prawnych i zapewnia bezpieczeństwo rejestracji znaku.
Proces rejestracji znaku towarowego w Unii Europejskiej zwykle trwa od 4 do 6 miesięcy. Jednak w przypadku wniesienia sprzeciwu przez osoby trzecie, procedura może znacznie się wydłużyć. Postępowanie sprzeciwowe potrafi przeciągnąć cały proces rejestracji nawet do dwóch lat. Ważne jest zatem dokładne przygotowanie zgłoszenia, aby zminimalizować ryzyko opóźnień.