Nazwa dla hotelu i restauracji - case study

BRANT

Znalezienie świeżej idei na konkurencyjnym rynku hotelowo – gastronomicznym to nie lada wyzwanie dla inwestora. Oprócz tego koniecznie musi zadbać o interesujący przekaz marketingowy. 

Hotele mieszczące się na obszarach mających przeszłość historyczną, łatwiej tworzą swoją ofertę dla klientów. Znalezienie fabuły dla obiektu jest problemem, gdy hotel nie wiąże się w żaden sposób z historią miejsca. 

Przygotowana nazwa dla hotelu miała być krótka, elegancka, a jednocześnie miała być związana z historią. Źródłem nazwy jest wystrój wnętrza hotelu oraz serwowane posiłki, które to umożliwiły poszukiwania nazwy wokół tematyki monetarnej i historycznej.

Samo słowo BRANT słowo stosowane w XVII i XVIII wieku w Polsce. Oznaczało zarówno szlachetny kruszec, jak również napój alkoholowy. 

Ponadto BRANT to nazwisko rodowe o tysiącletniej tradycji w Wielkiej Brytanii. Brzmienie określenia, ze względu na swoje bogate pochodzenie, nie będzie stanowić żadnej trudności zarówno dla Polaków, ale również dla obcokrajowców. 

BRANT
BRANT BRANT

Skuteczne nazwy dla twojego biznesu

Poniższa lista zawiera nazwy, które mogłyby być dla Ciebie odpowiednie.

Nie znalazłeś nazwy dla siebie? Skontaktuj się z nami
  • Nazwy z wolną domeną internetową

    Nazwy z wolną domeną internetową

    Proponowane nazwy mają co najmniej jedną wolną domenę internetową.
    Domeny są zarejestrowane i znajdują się w naszych zasobach.

  • Jak wybrać najlepszą nazwę?

    Jak wybrać najlepszą nazwę?

    Dodaj swoje typy nazw do schowka, a następnie porównaj.
    Poproś też znajomych, aby pomogli Ci w wyborze.

  • Jak sprawdzisz czy nazwa  jest unikalna?

    Jak sprawdzisz czy nazwa jest unikalna?

    Sprawdź, czy wśród konkurencyjnych marek nie ma nazwy podobnej.
    My zbadamy czy w Twojej branży nazwa może być prawnie chroniona.

  • Zadbaj o bezpieczeństwo

    Zadbaj o bezpieczeństwo

    Nabywając nazwę stajesz się właścicielem zgodnie z prawem autorskim.
    Wyłączność na jej stosowanie daje Ci rejestracja znaku towarowego.

  • Co daje zastrzeżenie nazwy?

    Co daje zastrzeżenie nazwy?

    Zastrzeżenie znaku towarowego daje Ci prawną wyłączność na jego używanie.
    Wyłączność obejmuje określone branże tzw. klasy oraz terytorium np. Polska, UE.

  • Chroń markę w Polsce lub Unii Europejskiej

    Chroń markę w Polsce lub Unii Europejskiej

    Chroń swoją markę tam, gdzie prowadzisz główne interesy.
    Opłaty urzędowe w UE są wyższe, ale w zamian otrzymujesz ochronę w 28 krajach na 10 lat.

2 540 PLN
BERARD
.PL
Negocjuj
TEKK
.PL
Negocjuj
BRANZ
.PL
2 570 PLN
MATTERN
.PL
Negocjuj
VILMAR
.PL
2 620 PLN
ZINKE
.PL
2 870 PLN
SINTRIC
.PL
2 280 PLN
GOLDHORN
.PL
DUNEVIA

Poznaj naszą realizację

Pokaż więcej

Masz pytania? Chcesz nawiązać współpracę?

Napisz wiadomość na [email protected] lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Odpowiemy w ciągu 24 godzin.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy Twoje dane. Dowiedz się więcej na polityka prywatności.