Brak wyników wyszukiwania

Spróbuj zmienić kryteria wyników wyszukiwania wpisując dodatkowe słowa.

Inne nazwy, które mogą Ci się spodobać

Poniższa lista zawiera nazwy, które również mogłyby być dla Ciebie odpowiednie.

Nie znalazłeś nazwy
dla siebie?
Skontaktuj się z nami
Nazwy z wolną domeną internetową-image

Nazwy z wolną domeną internetową

Proponowane nazwy mają co najmniej jedną wolną domenę internetową.
Domeny są zarejestrowane i znajdują się
w naszych zasobach.

 

 

 

Jak wybrać najlepszą nazwę?-image

Jak wybrać najlepszą nazwę?

Dodaj swoje typy nazw do schowka
a następnie porównaj.
Poproś też znajomych aby pomogli
Ci w wyborze.

Jak sprawdzisz czy nazwa  jest unikalna?-image

Jak sprawdzisz czy nazwa jest unikalna?

Sprawdź czy wśród konkurencyjnych
marek nie ma nazwy podobnej.
My zbadamy czy w Twojej branży nazwa może być prawnie chroniona.

Zadbaj o bezpieczeństwo-image

Zadbaj o bezpieczeństwo


Nabywając nazwę stajesz się właścicielem zgodnie z prawem autorskim.
Wyłączność na jej stosowanie daje Ci rejestracja znaku towarowego.

Co daje zastrzeżenie nazwy?-image

Co daje zastrzeżenie nazwy?


Zastrzeżenie znaku towarowego daje Ci prawną wyłączność na jego używanie.
Wyłączność obejmuje określone branże
tzw. klasy oraz terytorium np. Polska, UE.

Chroń markę w Polsce lub Unii Europejskiej-image

Chroń markę w Polsce lub Unii Europejskiej

Chroń swoją markę tam, gdzie
prowadzisz główne interesy.
Opłaty urzędowe w UE są wyższe,
ale w zamian otrzymujesz ochronę
w 28 krajach na 10 lat.

LOGOMOTIVA logomotiva.pl negocjuj

LOGOMOTIVA

hiperlacze-image logomotiva.pl
negocjuj

Nazwa optymalna dla agencji reklamowej lub studia graficznego. Nazwa łączy w sobie najwazniejsze elementy obietnicy marki i oferty agencji: LOGO oraz MOTYWY czyli koncepcje, jakie w agencji powstają. Całość nabiera siły i rozpędu, nawiązując do wizerunku LOKOMOTYWY.

Możliwe zastosowania: nazwa dla agencji reklamowej, nazwa dla agencji marketingowej, nazwa dla studia graficznego
Opublikowano dnia: 05.10.2016. Nie masz pewności czy to nazwa dla Ciebie?
Dowiedz się jak wybrać najlepszą nazwę.
Nazwa jest prawnie chroniona.
Zapoznaj się z notą prawną.
Zapytaj o tę nazwę. Bezpłatnie wykonamy audyt prawny czy w Twojej branży może być ona chroniona.
agencja reklamowa agencja reklamowa
agencja marketingowa agencja marketingowa
studio graficzne studio graficzne
UNIVI univi.pl negocjuj

UNIVI

hiperlacze-image univi.pl
negocjuj

UNIVI to nazwa uniwersalna, mocna, a zarazem delikatna. Samogłoski znajdujące się na początku i końcu wyrazu nadają jej otwartego charakteru. Nazwa nawiązuje do słów UNIWERSAL, UNIQE oraz VIEW i VISIT. Przekaz jej wskazuje na WIELOKIERUNKOWOŚĆ. Idealna dla organizacji, która chce być odbierana jako posiadająca szeroką ofertę np. branża finansowa i pośrednictwa.

Możliwe zastosowania: nazwa dla firmy handlowej, nazwa dla firmy produkcyjnej, nazwa dla firmy usługowej
Opublikowano dnia: 15.03.2017. Nie masz pewności czy to nazwa dla Ciebie?
Dowiedz się jak wybrać najlepszą nazwę.
Nazwa jest prawnie chroniona.
Zapoznaj się z notą prawną.
Zapytaj o tę nazwę. Bezpłatnie wykonamy audyt prawny czy w Twojej branży może być ona chroniona.
finanse i ubezpieczenia finanse i ubezpieczenia
doradztwo i consulting doradztwo i consulting
biznes i gospodarka biznes i gospodarka
VUBE vube.pl negocjuj

VUBE

hiperlacze-image vube.pl
negocjuj

Krótka, abstrakcyjna nazwa, którą można wykorzystać dla różnych branż oraz produktów. Łatwo ją wymówić, zapamiętać i zapisać.

Możliwe zastosowania: uniwersalna nazwa dla firmy, nazwa systemu IT, nazwa dla firmy motoryzacyjnej
Opublikowano dnia: 28.07.2018. Nie masz pewności czy to nazwa dla Ciebie?
Dowiedz się jak wybrać najlepszą nazwę.
Nazwa jest prawnie chroniona.
Zapoznaj się z notą prawną.
Słowa kluczowe:  handel, usługi, produkcja, biznes, uniwersalna
Zapytaj o tę nazwę. Bezpłatnie wykonamy audyt prawny czy w Twojej branży może być ona chroniona.
uniwersalna nazwa uniwersalna nazwa
nieruchomości nieruchomości
biznes i gospodarka biznes i gospodarka
ONOR onor.pl negocjuj

ONOR

hiperlacze-image onor.pl
negocjuj

Nazwa ta jest pod wieloma względami niezwykła. Po pierwsze dlatego, że jest bardzo krótka i łatwa do zapamiętania. Po drugie dlatego, że w większości języków pochodzi od słowa HONOR i jest zrozumiała dla wielu narodowości, mimo że jest nazwą własną. Po trzecie dlatego, że nawiązuje do określonych, wyznawanych prezez wiele osób wartości. Dzięki temu może sprawdzić się jako nazwa dla produktu FMCG w kategorii premium. Nazwa nawiązuje też do sformułowania ON ORDER co oznacza NA ZAMÓWIENIE. Tym samym wpisuje się w możliwośc wykorzystania jej jako nazwy dla aplikacji interentowej lub mobilnej.

Możliwe zastosowania: nazwa dla produktu, nazwa dla firmy
Opublikowano dnia: 15.03.2017. Nie masz pewności czy to nazwa dla Ciebie?
Dowiedz się jak wybrać najlepszą nazwę.
Nazwa jest prawnie chroniona.
Zapoznaj się z notą prawną.
Słowa kluczowe:  fmcg, premium, aplikacja, it, mobilna, usługi, produkt
Zapytaj o tę nazwę. Bezpłatnie wykonamy audyt prawny czy w Twojej branży może być ona chroniona.
nazwa dla produktu fmcg nazwa dla produktu fmcg
aplikacja mobilna aplikacja mobilna
nazwa dla usług premium nazwa dla usług premium
ARCHOE archoe.com negocjuj

ARCHOE

hiperlacze-image archoe.com, archoe.pl
negocjuj

Nazwa pochodzi od imienia jednej z muz, córek Uranosa – ARCHE. Słowo oznacza po grecku POCZĄTEK. Łatwo kojarząca się nazwa dla biura architektonicznego lub projektanta wnętrz. Nadzwyczaj krótka, z wolną domeną .com oraz .pl. 

Możliwe zastosowania: nazwa dla biura architektonicznego, nazwa dla projektanta wnętrz
Opublikowano dnia: 07.09.2016. Nie masz pewności czy to nazwa dla Ciebie?
Dowiedz się jak wybrać najlepszą nazwę.
Nazwa jest prawnie chroniona.
Zapoznaj się z notą prawną.
Zapytaj o tę nazwę. Bezpłatnie wykonamy audyt prawny czy w Twojej branży może być ona chroniona.
usługi projektowe usługi projektowe
biznes i gospodarka biznes i gospodarka
nazwa dla projektanta nazwa dla projektanta
REVERSA reversa.pl negocjuj

REVERSA

hiperlacze-image reversa.pl
negocjuj

Nazwa fantazyjna, nie występująca w języku polskim. Pochodzi od słowa REWERS, które kojarzy się z ODWROTNĄ STRONĄ, PRZECIWIEŃSTWEM. Nazwa z dużym potencjałem znaczeniowym. Kojarzy się z numizmatyką i usługami finansowymi. Może też wskazywać na uzyskanie ODWROTNEGO EFEKTU - czyli takiego, który jest oczekiwany np. uzyskanie niskiej wagi, nowy wizerunek osoby, nowe postrzeganie samego siebie. 

Możliwe zastosowania: nazwa dla firmy usługowej, nazwa dla firmy finansowej, nazwa dla produktu
Opublikowano dnia: 19.01.2017. Nie masz pewności czy to nazwa dla Ciebie?
Dowiedz się jak wybrać najlepszą nazwę.
Nazwa jest prawnie chroniona.
Zapoznaj się z notą prawną.
Słowa kluczowe:  wizerunek, szkolenia, coaching, finanse
Zapytaj o tę nazwę. Bezpłatnie wykonamy audyt prawny czy w Twojej branży może być ona chroniona.
coaching i szkolenia coaching i szkolenia
wizerunek wizerunek
finanse finanse
f
facebook